မဂၤလာပါ ေအာင္ရဲရင့္ သတင္းႏွင့္နည္းပညာ မ်ားကုိျပန္လည္မွ်ေ၀ျခင္းသက္သက္သာျဖစ္ပါသည္.....

Friday 31 May 2013

မေလးရွားေရာက္ ျမန္မာမ်ားနွင့္ ျမန္မာတိုင္းရင္းသားမ်ား သတိဝိရိယ နွင့္ေနၾကရန္ သတိေပးလိုက္ပါသည္။

ဟလို အကုိ ကြ်န္ေတာ္က မေလးရွားကပါ Wlt မွာ မေလးရွားက ျမန္မာေတြ သတိထားဖို႔ အကုိသတိေပးတာ ဖတ္ရလို႔ ေက်းဇူးပါ အကို ဒါေပမဲ့ ေနာက္က်သြားျပီ အကုိ ၂၉.၅.၁၃ ရက္ေန႔ ညက စျပီး ျမန္မာ ဗုဒၶေတြကုိ လုိက္သတ္ေနပါတယ္အဲ့ဒါက SALARYANG ဆုိတဲ့ ျမိဳ႔မွာပါ အဲ့ဒီျမိဳ႔ကုိ သြားတဲ့ ျမန္မာေတြ ေတာ္ေတာ္ ေသကုန္ျပီ အကုိ ေဆးရံုေရာက္တဲ့သူူေတြလဲ အမ်ားႀကီးပဲ ကြ်န္ေတာ္က SALARYANG ေစ်းက ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြ၀ယ္ျပီး အျပင္မွာ ျပန္ေရာင္းတာပါ ၂၉.၅.၁၃ မနက္ ၄း၃၀က အဲ့ဒီေစ်းကုိ ေရာက္ပါတယ္ သူတုိ႔ စတာက မနက္ ၄း၀၀နာရီ စတာပါ ေစ်းက ည ၁၂း၀၀ ဖြင့္ပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္က အဲ့ဒီမွာ ေစ်း၀ယ္သာ ႀကာျပီ ဆုိေတာ့ သိတဲ့ ကုလားေတြက ျမန္ျမန္ျပန္ဖို႔ ေျပာပါတယ္ . ကြ်န္ေတာ္ ျပန္ဖို႔ လုပ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ ဆုိင္ကယ္နားမွာ ေစာင့္ေနတယ္ ျပီးေတာ့ အကုိက ဘယ္က လဲဆုိျပီၚ အနားကပ္ျပီး ထုိးပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ေရွာင္လိုက္ေတာ့ ေနာက္က ဒါးနဲ႔ ထပ္ခုတ္ပါတယ္ ထပ္ေရွာင္းျပီး ကြ်န္ေတာ္ ထြက္ေျပးပါတယ္ သူတုိ႔ ၀ုိင္းလိုက္ႀကတယ္ အေယာက္ ၂၀ ေလာက္ရွိတယ္ သူတုိ႔က အဆင္သင့္ေစာင့္ေနႀကတာ ကြ်န္ေတာ္ ကံေကာင္းလုိ႔ လြတ္လာတာ ကြ်န္ေတာ္ ထြက္ေျပးေတာ့ ေစ်းေနာက္မွာ ၃ ေယာက္ေလာက ္ပုံုးေနတာေတြ႔တယ္ ကြ်န္ေတာ္က အေ၀းေျပးလမ္းမ အတုိင္း ေျပးတာ ကားႀကားထဲက ေျပးလုိ႔ လြတ္လာတာပါ ဒါေပမဲ့ ထုိးေတာ့ ခံခဲ့ရတယ္ မသိလို႔ အဲ့ဒီကုိ သြားမိတယ္ ျမန္မာေတြ လည္း ခံႀကရတယ္ ဒီေန႔ထပ္ျပီး ကြ်န္ေတာ္ ႀကားရတယ္ အကို အဲ့ဒီ SALARYANG ကကုလားေတြက ႀကီးပဲ အကုိ မေလးရွားကလူမွန္သမွ် သိႀကပါတယ္ ။ အကိုရဲ့ ကြန္မန္႔ေတြထဲ ၀င္ႀကည့္ေတာ့ အဲ့ ကိစၥကုိ ဘယ္သူမွ မသိေသးလုိ႔ အကူအညီေတာင္းတာပါ အျမန္ဆံုး အသိေပးပါ အကုိ ေက်းဇူးပါ အကုိ
သတင္းေပးပို႔လာေသာ ညီေလး မင္းေဇာ္ကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။
ျမန္မာႏုိင္ငံ တုိင္းရင္းသား အားလံုး တုိင္းတပါးတြင္ ၁ ေယာက္ကုိ ၁ ေယာက္ေဖးမ ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းျဖင့္ ေသြးစည္းႀကျပီး ၊ သတိ၀တိရ ရွိႀကပါရန္ တုိက္တြန္းအပ္ပါတယ္ ။
အြန္လုိင္းမ်ားမွ တဆင့္လည္း သတိေပးႀကပါရန္ ၊ ကုိယ့္ႏုိင္ငံ တုိင္းရင္းသား အခ်င္းခ်င္း ေစာင့္ေရွာက္ကူညီေပးႀကပါ .. ။
မေလးရွားႏုိင္ငံ စေလယုိင္ Selayang ျမိဳ႔ျဖစ္ပြါးသတင္း
မေလးရွားႏုိင္ငံ Selayang ျမိဳ႔တြင္ ေနထုိင္ေသာ ျမန္မာ တုိင္းရင္းသား ညီေႏွာင္မ်ား သတိရွိေစရန္ ၊

0 မွတ္ခ်က္ျပဳသည္။:

Post a Comment

ေအာင္ရဲရင့္